Lisis bloggis

Alla inlägg under januari 2014

Av Lisa Johansson - 6 januari 2014 14:51

Hejsan allihopen, idag skriver jag från mobilen så ni slipper min tangentbords dyslekti ;). Jag hoppas att 2014 har haft en bra start för er alla. Jag har iallafall fått ha ett lugnt och skönt lov:). Jag har börjat spela orgel och farit på gymmet med Sanny, också har jag sovit myyycket ;). Har fortfarande pyjamasen på mig nu... Men jag ska duscha nu för Jessica och Frida kommer till middag. Vi ska äta TACOS!! :D filmen jag såg på nyår med Jessica var ganska bra förrästen, "the perks of being a wallflower". Men den var ganska djup och lite deppig, tur att vi avslutade med bridget jones :). Tolvslaget var nog det bästa hittills. Enligt Jessica så skulle vi ha öppnat Pommac flaskan då men vi hade redan druckit upp allt då ;). Så vi tände ett tomtebloss och öppna pringles burken istället:). Vi såg inte så mycket av fyrverkerierna men de vi såg vr ganska fint:). Nackdelen med att vara omringad av skog. blir inge musik idag;) måste kila. 


Heeeejdååååå!!! <333

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Lisa Johansson jag älskar musik, dans, och att vara med mina vänner. hoppas att du vill Läsa min blogg då och då. hade tänkt försöka vara mer aktiv på bloggen. ses

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards